Ieeep!

La meva foto
pensaments, idees, moments, situacions...tot allò que em ve de gust escriure i compartir...

dimarts, de maig 05, 2009

IMAGINACIÓ

Una de les poques coses que ens deixa volar i ser lliures, escapar i sentir-nos vius és la imaginació. Gràcies a ella podem viatjar sense moure'ns de la cadira. Somniar mons i situacions practicament impossibles que ens deixen fujir de realitats que no sempre son agradables...


Le ballon
Cargado por ddbparis


Podríem continuar imaginant que hi ha damunt d'aquests globus, o quin món apareixería després d'aquesta mena de sostre...no ús sembla?

2 comentaris:

Sàlvia ha dit...

M'encanta, és superxulo. Deixe'm que vole la imaginació pe tot arreu i fiquem-li unes gotetes de poesia.
per cert, et faig un toc perquè supose que eres tú a qui vaig trobar l'altre dia en un raconet de la meua biblioteca. Estaves tan xuclada per la lectura que em va semblar malament saludar-te, però ara ho faig des d'ací.

Besadetes

El Racó Natural ha dit...

No cal buscar guions enrevessats. Un simple globus escapat cel amunt n'hi ha prou per fer una història ben bonica.