Ieeep!

La meva foto
pensaments, idees, moments, situacions...tot allò que em ve de gust escriure i compartir...

dijous, de juny 19, 2008

Camille...escolta, mira i ...disfruta!!!!

Tinc una molt bona amiga que em va fer descobrir aquesta fantàstica cantant. I dic fantàstica, perquè crec que Sí, ho és. Sembla ser que al final de la pel.lícula de Ratatoullie, surt una musiqueta força bonica i es d'aquesta autora. Doncs bé, la meva amiga Nat, la va trobar (l'autora vull dir) i ...txán!!! Aquí la teniu. Es veu que s'està possant força de moda.He vist un anunci de cotxes per la tele, que tot es de color blanc i hi ha molta gent que mira i camina (crec que és alguna cosa així).Em sembla que sona una altre cançó d'ella. Diria que part dels sons estan fets amb la boca. Hi ha una part del video on és veu força bé com fa aquests sons...

Ha de ser un "gustasso" desfer un vestit de llana com aquest...!!!
Em recorda a una actriu que ara fa de cantant...una que quan era molt jovenenta va sortir a la pel.li: "El cabo del miedo" (abogado...)Però ara mateix...no recordo el seu nom.

1 comentari:

La Tormento ha dit...

Hola guapa, hem vaig quedar flipant amb la Camille aquesta, vina al meu planeta que hi he penjat un directe d'ella bestial!