Ieeep!

La meva foto
pensaments, idees, moments, situacions...tot allò que em ve de gust escriure i compartir...

diumenge, de gener 25, 2009

TIM BARTON

Sempre m'ha agradat aquest home...i recordava haver vist un curt d'animació d'ell que m'havia impressionat molt. Ara, coses de la vida, després d'haver anat a donar una volta pel blog de la meva germana "planeta tortilla" on hi té penjat un curt d'animació boníssim, m'he possat a mirar a veure que trobava i ....txan!!! El curt del Vincent Price, del Tim Barton!!!!!!!!



Una maravella, que fa pensar en...com deuen ser per dins aquests nens i nenes que sempre són tant políticament correctes. Aquests nens/es que no aixequen mai la veu, que sembla que a l'aula no hi són, però tot ho fan més o menys bé. No criden l'atenció, no són irrespectuosos...espero que tinguin un món interior i imaginari més...no sé...menys...inquietant? Uff...

I la música? No ús sona? Tinc la sensació que s'assembla molt a una cançó que cantava quan anava de colònies...una que parlava d'una tribu i dels esperits d'aquesta tribu que cantaven "al gran espiritu". Crec que la tornada era amb unes paraules inventades: "Anikuni, uauauauani, uauauanika uauaua, eaoani misimi" Potser se m'ha anat l'olla, però em sembla recordar-la així i les notes d'aquest curt és com si fossin les d'aquella cançó...