Ieeep!

La meva foto
pensaments, idees, moments, situacions...tot allò que em ve de gust escriure i compartir...

divendres, de juliol 11, 2008

UN BON CONCERT

El dia 9 d'aquest mes vaig anar amb la meva amiga Natali a veure un concert. Certament no en tenia ni idea del que anava a veure, però normalment confio força en el seu bon gust musical, ja que sempre comparteix amb mí descobriments musicals, de dansa o de "pelis" que valen molt la pena i aquesta vegada...tot i algunes circumstàncies que no val la pena anomenar valia la pena, esperar fins a mitja nit. Feia força temps que no ballava...i això que m'agrada fer-ho, però pel motiu que sigui el meu cos no aconseguia impulsar-se i deixar-se anar per les notes musicals de qualsevol ritme i... Black Gandhi ho va aconseguir!! Qui m'hagués dit que tornaria a moure aquest cos a ritme de "reggae"!!??



AH!!! ESTÀ FORÇA CLAR NO? NO MARXIS SENSE..... UN BON SOMRIURE!!!!!!!